OBÓZ LETNI W TWARDOGÓRZE 2021 - TURNUS II (młodsi)

Zapraszamy do zapoznania się z informacją dotyczącą obozu letniego w Twardogórze (Moszycach) w terminie 12-20 lipca 2021 r. (TURNUS II - młodsi)

TERMIN: 12-20 lipca 2021 r. (TURNUS II - młodsi)

MIEJSCE: Twardogóra - Moszyce (świetlica wielofunkcyjna)

Spacer wirtualny: https://pl.twardogora.pl/ws/index.html (należy wybrac na górze strony "Świetlica Wielofunkcyjna w Moszycach").

ZAPEWNIAMY:

  • przejazd pociągiem,
  • zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych,
  • pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie) - na miejscu jest stołówka i posiłki szykowane są dla naszej grupy,
  • opiekę wykwalifikowanej kadry (wychowawcy kolonijni, instruktorzy i trenerzy II klasy baseballu),
  • ubezpieczenie NNW,
  • treningi na odpowiednio przgotowanych obiektach sportowych,
  • niezbędny sprzęt do treningów i gry w baseball oraz innych sportów,

W PROGRAMIE M.IN.:

  • regularne treningi baseballowe,
  • zajęcia sportowe z innych dyscyplin sportowych (piłka nożna, koszykówka, siatkówka),
  • wyjścia na basen,
  • wycieczki rowerowe (opcjonalnie),
  • ognisko,
  • gry i zabawy integracyjne,

TERMIN ZGŁOSZEŃ:

  • maksymalny termin zgłoszeń do 1 lipca 2021 r. (do wyczerpania miejsc)

KOSZT: 

  • 850 zł 

INFORMACJE:

  • Łukasz Tur - tel. 791 871 973
  • mail: biuro@baseballwroclaw.pl

WPŁATY NA OBÓZ:

  • możliwa wpłata gotówką i na konto:

Klub Sportowy Baseball Wrocław
ul. Śliczna 40/3
50-566 Wrocław
Nr konta: 09 1050 1575 1000 0022 8962 9293
ING Bank Śląski

WPŁATY:

  • 850 zł do 10 lipca 2021 r.

W tytule przelewu prosimy wpisywać: "Obóz Twardogóra - Imię i Nazwisko"

 

MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI BONU TURYSTYCZNEGO

 


Zbiórka na wyjazd (poniedziałek - 12 lipca): godz. 8:20 Stacja kolejowa Wrocław Psie Pole

Powrót (wtorek - 20 lipca): godz. 14:50 Stacja kolejowa Wrocław Psie Pole

 

RZECZY DO ZABRANIA NA OBÓZ:
- maseczki zasłaniające usta i nos;
- legitymacja szkolna (w przypadku braku legitymacji inny dowód tożsamości);
- kąpielówki / strój kąpielowy;
- krem przeciwsłoneczny z filtrem;
- buty do treningów na boisko i halę;
- stroje do treningów na boisko i halę (krótkie spodenki i t-shirt'y - kilka sztuk, spodnie dresowe, bluza);
- rękawice baseballowe (osoby z sekcji z Zakrzowa proszę, żeby wzięły rękawice po czwartkowym treningu);
- koszulki treningowe i/lub meczowe;
- dresy do chodzenia;
- czapki z daszkiem;
- ręcznik/ręczniki;
- klapki;
- przybory higieniczne (szczotka, pasta, żel pod prysznic).

POZOSTAŁE INFRMACJE:
- obiad w dzień przyjazdu (12.07) będzie ok godz. 13:00;
- obiad w dzień wyjazdu (20.07) będzie ok godz. 12:30;
- kieszonkowe głównie na wodę mineralną/soki i drobne przekąski.

Prosimy o wypełnienie i dostarczenie w dzień wyjazdu:
- KARTY KWALIFIKACYJNEJ (część II i podpisy na str. 2 i 3)
- OŚWIADCZENIE RODZICA O STANIE ZDROWIA DZIECKA
- ZGODA NA UDZIELENIE POMOCY LEKARSKIEJ

Ponadto prosimy o zapoznanie się z:
- WYTYCZNYMI GIZ, MZ i MEN dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży
- REGULAMINEM CIVID-19 obozu